Komunikat Nr 2/2025 Kanclerza z dnia 5 listopada 2025 roku w sprawie przekazania planów, obejmujących Budżety Kosztów i planowane zakupy (dostawy, usługi, roboty budowlane) w 2026 roku w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach

Komunikat Nr 2/2025 Kanclerza

Komunikat Nr 1/2025 Kwestora

z dnia 5 listopada 2025 roku w sprawie przekazania planów, obejmujących Budżety Kosztów i planowane zakupy (dostawy, usługi, roboty budowlane) w 2026 roku w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach

Przypominam Dysponentom części środków budżetu Uczelni o przekazaniu Planów na rok 2026. Przekazane plany powinny obejmować Budżety Kosztów i planowane zakupy (dostawy, usługi, roboty budowlane) podległych Państwu jednostek i zadań określonych przez Rektora.

Plan danej jednostki należy sporządzić według szablonu zamieszczonego na stronie internetowej UJK pod linkiem
https://bip.ujk.edu.pl/dzp/wzory.php

i złożyć Plan zakupów (PZ) do Działu Zamówień Publicznych w wersji papierowej, podpisany przez Dysponenta/Dysponentów i Budżet Kosztów (BK) do Sekcji Planowania i Analiz podpisany przez Kierownika jednostki i Dysponenta, w terminie do 30.11.2025 r., oraz przesłać elektronicznie (plik z planem w arkuszu programu Microsoft Excel)
na adres e-mail: anna.kowalczyk@ujk.edu.pl oraz marcin.radek@ujk.edu.pl.

Plany składane po upływie terminu na ich złożenie winny być przedkładane do zatwierdzenia przez Rektora wraz z pismem przewodnim uzasadniającym powód niezachowania terminowości.

W przypadku projektów realizowanych przez Dział Projektów Rozwojowych oraz Dział Innowacji i Transferu Technologii, Dział Projektów Medycznych plan zakupów należy sporządzić na rok bieżący oraz na cały okres trwania projektu.

W przypadku planowania wydatków oznaczonych gwiazdką należy obligatoryjnie uszczegółowić wydatek w zakładce „Załącznik do PZ” o informacje wskazane w „Objaśnieniu do pozycji Formularza planu zakupów.” Plany zakupowe, które nie będą zawierały uszczegółowienia wydatków będą zwracane do uzupełnienia.

Zmiany w planach mogą być dokonywane jedynie w uzasadnionych przypadkach. Uzasadniony przypadek to sytuacja, w której mimo dochowania należytej staranności przy sporządzaniu Planu zakupów nie można było przewidzieć i zaplanować wydatku. Przykładem uzasadnionej zmiany planu zakupów może być np. pozyskanie przez Uczelnię nowych zewnętrznych środków na finansowanie.

Kwestor Małgorzata Tomasik

Kanclerz Tomasz Czajewicz

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie oraz dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookie na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookie użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień. Klikając „Akceptuję wszystkie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu. Więcej w naszej polityce prywatności.