Rekrutacja do projektu „NOWE PERSPEKTYWY rozwoju Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach” –szkolenia kadry kierowniczej i administracyjnej

                                                                                   

 

Informujemy, że w terminie: od 16.06.2020 r. do 19.06.2020 r. przyjmowane będą zgłoszenia  do projektu „NOWE PERSPEKTYWY rozwoju Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

Tematyka szkoleń:

1. Zarządzanie własnym czasem i efektywnością w świecie online

2. Jak zarządzać własnymi emocjami i emocjami pracowników?

3. Zarządzanie zespołem rozproszonym – praca zdalna

4. Budowanie zespołu

5. Komunikacja

6. Orientacja na rezultat

Adresaci szkolenia: kadra kierownicza i administracyjna. Na każde z powyższych szkoleń zrekrutowanych będzie maksymalnie 9 osób. Szkolenia będą realizowane w trybie on-line. Zrealizowane będą te szkolenia na które zostaną zrekrutowani pracownicy.

Szczegółowe kryteria rekrutacji znajdują się w Regulaminie projektu:

„NOWE PERSPEKTYWY rozwoju Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach”
w zakresie uczestnictwa w szkoleniach kadry kierowniczej i administracyjnej.

 

Termin i miejsce szkolenia:  październik 2020.

Wypełniony formularz zgłoszeniowy, znajdujący się w załączniku, należy złożyć w budynku Rektoratu  UJK,  Kielce ul. Żeromskiego 5, pokój 16, w dniach  16.06 – 19.06. 2020  w  godzinach 9.00  – 14.00.

Kontakt: lucyna.dygas@ujk.edu.pl, tel.: 41 349 7261

Więcej informacji nt. szkoleń znajduje się w załączniku „Regulamin” na stronie internetowej: http://www.ujk.edu.pl/zarzadzenie_nr_97_2018.html

 

 

Pliki do pobrania:

Formularz zgłoszeniowy

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie oraz dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookie na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookie użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień. Klikając „Akceptuję wszystkie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu. Więcej w naszej polityce prywatności.