Cel: podniesienie kompetencji zarządczych i administracyjnych, takich jak: zarządzanie zespołem, finansami, podnoszenie jakości obsługi studenta-klienta w sekretariacie i dziekanacie, dostosowanie procedur administracyjnych do zmieniających się warunków prawnych, skuteczna komunikacja  w środowisku akademickim.

Forma:

  • szkolenia tematyczne z obszaru danego działu administracyjnego – efekty kształcenia i zdobyte umiejętności  będą wykorzystane przez pracowników na rzecz poprawy skuteczności pracy i działań danej jednostki Uczelni
  • szkolenia menedżerskie – efektywne zarządzanie zespołem, delegowanie zadań, uprawnień i odpowiedzialności, efektywne motywowanie podwładnych.
  • szkolenia z zakresu rozwoju osobistego – efektywna organizacja pracy i zarządzanie czasem, komunikacja międzypokoleniowa, doskonalenie umiejętności interpersonalnych.

Obszary szkoleń:

  • Zarządzanie i kontrola
  • Komunikacja w zespole, radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • PZP, inne aspekty prawne
  • Finanse i księgowość
  • Kadry i płace
  • Sprawy studenckie, doktoranckie
  • Administrowanie majątkiem uczelni
  • Projekty finansowane ze źródeł zewnętrznych
  • Zmiany zarządcze i organizacyjne oraz dostosowanie wewnętrznych aktów prawnych do wymagań wprowadzonych ustawą 2.0

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie oraz dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookie na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookie użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień. Klikając „Akceptuję wszystkie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu. Więcej w naszej polityce prywatności.