Komunikat Kanclerza ws. zaciągniętych zobowiązań w imieniu UJK
Komunikat Kanclerza ws. zaciągniętych zobowiązań w imieniu UJK
Szanowni Państwo
Dysponenci kosztów UJK
(Dziekani, Kierownicy jednostek)
Uprzejmie przypominam, że wszelkie zobowiązania zaciągnięte w imieniu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, z pominięciem procedur obowiązujących w Uczelni nie będą rozliczane. Zakup materiałów i usług powinien odbyć się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie zamówień publicznych. Faktura, bądź inny dokument rozliczeniowy otrzymany przez Uczelnię musi być poprzedzony zapotrzebowaniem zaakceptowanym przez Kwestora i zatwierdzonym przez Kanclerza. Dokumenty stwierdzające wydatki zrealizowane z pominięciem wyżej określonych procedur nie będą przyjmowane i rozliczane.
Podstawa prawna:
1.Ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.),
2.Ustawa o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009r.(tekst jednolity Dz.U. z 2013 r poz. 885
ze zm.)
3.Ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych z dnia 17 grudnia 2004r.(tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz.168 ze zm.)
4. Zarządzenie Rektora Nr 26/2005 z dnia 10 czerwca 2005 r.
Dokumenty do pobrania:
Komunikat Kanclerza z dn. 13.10.2016 r.