Najczęściej zadawane pytania

1. Nie można wysłać poczty z sieci UJK z konta założonego na innym serwerze (gmail.com, gazeta.pl, o2.pl, itd).
Należy zmienić numer portu poczty wychodzącej (SMTP) z 25 na 587.
2. Nie można wysłać poczty. Odbiór poczty działa. Próba wysłania poczty kończy się odpowiedzią serwera „250 HELP”, „serwer nie obsługuje polecenia TLS” (lub podobną).
Należy wyłączyć skanowanie poczty wychodzącej w programie antywirusowym.
3. Nie można wysłać poczty z obcej sieci.
Należy zmienić numer portu poczty wychodzącej (SMTP) z 25 na 587.
4. Do ilu odbiorców e-maili mogę jednocześnie wysłać?
Zalecane jest wysyłanie wiadomości do 10 odbiorców (dotyczy pól „Do” oraz „DW/Kopia” łącznie). W przypadku wysyłania do większej liczby odbiorców należy zapoznać się z zaleceniami dotyczącymi bezpiecznego wysyłania wiadomości.

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie oraz dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookie na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookie użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień. Klikając „Akceptuję wszystkie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu. Więcej w naszej polityce prywatności.