Terminy składania wniosków o przyznanie miejsca w domach studenta UJK w roku akademickim 2025/2026

Terminy składania wniosków o przyznanie miejsca w domach studenta UJK w roku akademickim  2025/2026

  1. Od 01.05.2025  do 16.06.2025  – w przypadku studentów kontynuujących naukę;
  2. Od 15.07.2025   do 31.07.2025  – w przypadku studentów rozpoczynających studia na UJK – I nabór;
  3. Od 01.09.2025  do 20.09.2025  – w przypadku studentów rozpoczynających studia na UJK – II nabór.

Kryteria przyznawania miejsc w domach studenta są jednolite dla wszystkich Wydziałów , dostępne  na stronach UJK w zakładce : STUDENCI – SPRAWY SOCJALNO BYTOWE – DOMY STUDENTA
https://ujk.edu.pl/regulamin_przyznawania_miejsc_w_domach_studenta_ujk_w_kielcach.html

Wnioski o przyznanie miejsca w domu studenta  dostępne  na stronach UJK
https://ujk.edu.pl/wnioski_o_przyznanie_miejsca_w_ds.html

Wnioski należy złożyć w Sekcji Obsługi Domów Studenta pok. 04 Dom Studenta Łącznik ul. Śląska 15A od pon.- pt. w godz. 7-15

lub przesłać listem poleconym na adres : Sekcja Obsługi Domów Studenta, ul. Śląska 15A, 25-328 Kielce   

Informację o przyznaniu miejsca w Domu Studenta można uzyskać w Domu Studenta, który został wskazany we wniosku, w Sekcji Obsługi Domów Studenta lub zostanie ona przekazana na adres mailowy,  który został podany we wniosku.

Osoby, którym przyznano miejsce w Domu Studenta zobowiązane są do potwierdzenia woli zamieszkania, e-mailowo na adres: domy.studenta@ujk.edu.pl lub osobiście w Sekcji Obsługi Domów Studenta do dnia:

  1. 31 sierpnia – potwierdzenie składają osoby, które otrzymały miejsce w Domu Studenta w pierwszym i drugim rozdysponowaniu miejsc,
  2. 28 września – potwierdzenie składają osoby, które otrzymały miejsca w Domu Studenta w trzecim rozdysponowaniu miejsc.