Terminy składania wniosków o przyznanie miejsca w domach studenta UJK w roku akademickim 2025/2026
Terminy składania wniosków o przyznanie miejsca w domach studenta UJK w roku akademickim 2025/2026
- Od 01.05.2025 do 16.06.2025 – w przypadku studentów kontynuujących naukę;
- Od 15.07.2025 do 31.07.2025 – w przypadku studentów rozpoczynających studia na UJK – I nabór;
- Od 01.09.2025 do 20.09.2025 – w przypadku studentów rozpoczynających studia na UJK – II nabór.
Kryteria przyznawania miejsc w domach studenta są jednolite dla wszystkich Wydziałów , dostępne na stronach UJK w zakładce : STUDENCI – SPRAWY SOCJALNO BYTOWE – DOMY STUDENTA
https://ujk.edu.pl/regulamin_przyznawania_miejsc_w_domach_studenta_ujk_w_kielcach.html
Wnioski o przyznanie miejsca w domu studenta dostępne na stronach UJK
https://ujk.edu.pl/wnioski_o_przyznanie_miejsca_w_ds.html
Wnioski należy złożyć w Sekcji Obsługi Domów Studenta pok. 04 Dom Studenta Łącznik ul. Śląska 15A od pon.- pt. w godz. 7-15
lub przesłać listem poleconym na adres : Sekcja Obsługi Domów Studenta, ul. Śląska 15A, 25-328 Kielce
Informację o przyznaniu miejsca w Domu Studenta można uzyskać w Domu Studenta, który został wskazany we wniosku, w Sekcji Obsługi Domów Studenta lub zostanie ona przekazana na adres mailowy, który został podany we wniosku.
Osoby, którym przyznano miejsce w Domu Studenta zobowiązane są do potwierdzenia woli zamieszkania, e-mailowo na adres: domy.studenta@ujk.edu.pl lub osobiście w Sekcji Obsługi Domów Studenta do dnia:
- 31 sierpnia – potwierdzenie składają osoby, które otrzymały miejsce w Domu Studenta w pierwszym i drugim rozdysponowaniu miejsc,
- 28 września – potwierdzenie składają osoby, które otrzymały miejsca w Domu Studenta w trzecim rozdysponowaniu miejsc.