Zasady kwaterowania i przebywania w domach studenta
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie odbywa się wyłącznie na podstawie decyzji o przyznaniu miejsca w domu studenta. W trakcie procesu kwaterowania nie ma możliwości dokonywania zamiany miejsc.
Rezygnacja z miejsca w domu studenta
Osoba, która zrezygnuje z przyznanego miejsca, jest zobowiązana niezwłocznie poinformować pracowników Sekcji Obsługi Domów Studenta telefonicznie, nr tel. 41 349 73 52, 41 349 73 57,
41 349 73 63 lub mailowo: domy.studenta@ujk.edu.pl.
Termin i godzina kwaterowania
Kwaterowanie odbywa się w godzinach pracy pracowników administracji domów studenta tj. od 7.00 do 15.30.
Procedura kwaterowania
Osoba, która otrzymała miejsce w domu studenta zgłasza się do recepcji domu studenta, w którym otrzymała miejsce, w celu dokonania zakwaterowania. W trakcie zakwaterowania student lub doktorant jest zobowiązany przedłożyć podpisane przez siebie oświadczenie, potwierdzające m.in. że:
- zapoznał się z Regulaminem Domów Studenta UJK;
- zobowiązuje się do terminowego wnoszenia odpłatności za zajmowane miejsce w domu studenta;
- zobowiązuje się do terminowego wniesienia kaucji;
Po złożeniu oświadczenia osoba, która otrzymała miejsce w domu studenta UJK, otrzymuje w recepcji domu studenta klucz do pokoju.