Szczegółowy zakres wsparcia – kadra akademicka

loga Funduszy Europejskich, RP, Unii Europejskiej

 

Szczegółowy zakres wsparcia dla kadry kierunku Kosmetologia:

Szkolenia obligatoryjne:

  1. Dydaktyka cyfrowa w praktyce akademickiej (szkolenie online, 8h)
    Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z narzędziami i metodykami wykorzystywanymi w procesie nauczania i uczenia się z wykorzystaniem technologii cyfrowych.
    Tematyka:
    • platformy i aplikacje edukacyjne, które mogą wspierać proces nauczania oraz ich efektywne wykorzystanie w pracy dydaktycznej;
    • projektowanie i tworzenie materiałów edukacyjnych w formacie cyfrowym;
    • zasady efektywnego nauczania online;
    • metodyka, techniki i strategie stosowane podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych online;
    • Uczestnik  będzie miał możliwość zapoznania się z dobrymi praktykami
      z zakresu aktywizacji studentów oraz monitorowania ich postępów.
    • umiejętności komunikacyjne w środowisku wirtualnym oraz narzędzia
      i strategie oceny i ewaluacji w nauczaniu online.
  2. Dydaktyka w dobie Zielonej Transformacji (szkolenie online, 8h)
    Cel: przygotowanie nauczycieli akademickich do wprowadzenia w swojej pracy dydaktycznej aspektów związanych z tematyką
    Tematyka:
    • wprowadzenie do koncepcji Zielonej Transformacji,
    • omówienie głównych założeń i celów związanych  ze zrównoważonym rozwojem i ochroną środowiska,
    • rola uczelni w Zielonej Transformacji
    • przedstawienie, jakie zadania mogą być realizowane przez uczelnie w kontekście promowania zrównoważonego rozwoju i szerzenia świadomości ekologicznej,
    • narzędzia i metody nauczania zintegrowane z tematyką zielonej transformacji
    • zapoznanie kadry akademickiej z różnymi możliwościami wprowadzenia tematów związanych z ochroną środowiska do kursów i programów nauczania,
    • innowacje technologiczne w dydaktyce zielonej transformacji
    • przedstawienie narzędzi i technologii, które mogą wspierać nauczanie tematyki związanej ze zrównoważonym rozwojem, ekologią i gospodarką niskoemisyjną,
    • praktyczne studia przypadku - analiza i omówienie dobrych praktyk.

Szkolenia/kursy rozwijające kompetencje merytoryczne/ dydaktyczne:

  1. UNIBRACE SYSTEM I st. - 8h
    Cel: nabycie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych pozwalających na samodzielną aplikację klamry ortonyksyjnej w systemie UNIBRACE u osób mających problem z wrastającymi i/lub wkręcającymi paznokciami.
    Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne.
    Tematyka:
    • zasady BHP oraz przygot. i ergonomia stan. pracy w systemie UNIBRACE
    • przyczyny wrastania i wkręcania paznokci,
    • metoda działania systemu UNIBRACE (fizyka dział. sił w zależności od kształtu klamry, prezentacja urządzeń i materiałów wykorzyst. podczas zabiegu),
    • wskazania i przeciwwskazania do zabiegu,
    • profilaktyka i zalecenia pozabiegowe,
    • omówienie kolejnych etapów aplikacji klamry w systemie UNIBRACE.
    • zabieg pokazowy wykonany przez instruktora,
    • przygotowanie stanowiska zabiegowego zgodnie z zasadami BHP i ergonomii pracy,
    • samodzielne wykonanie klamer w systemie UNIBRACE w zależności od st. zaawansowania problemu, wieku klienta oraz wielkości powierzchni zabiegowej, aplikacja klamry na paznokciu z pomocą i wsparciem instruktora.
  2. UNIBRACE SYSTEM II st. - 8h
    Celem szkolenia jest przygotowanie kursanta do samodzielnej pracy z systemem UNIBRACE.
    Tematyka:
    • studium przypadku,
    • analiza najczęściej popełnianych błędów w trakcie stosowania metody UNIBRACE,
    • know-how z dziedziny ekonomiki procedur zabiegowych, w tym optymalizacji kosztów związanych z zakupem materiałów niezbędnych do pracy w systemie UNIBRACE,
    • dyskusja na temat zastosowania i efektywności innowacyjnej metody UNIBRACE.
    • samodzielne wykonanie zabiegu podologicznego przy zastosowaniu metody UNIBRACE, w tym aplikacja drutu 02 przy subungual exostosis,
    • możliwość aplikacji klamry kombinowanej na paluchu oraz klamry Mini M na małym palcu.

    Dwustopniowe szkolenie z systemu UNIBRACE należy traktować jako integralną całość, ponieważ warunkiem koniecznym uprawniającym do odbycia szkolenia dla zawansowanych (II stopień) jest ukończenie szkolenia I stopnia.
    Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne.

  3. Biomechanika stopy z elementami anatomii - 25h

    Celem szkol. jest pogłębienie wiedzy z dziedziny anatomii kończyny dolnej oraz prezent. nowatorskich rozw. z zakr. diagnost. wad postawy i zaburzeń biomech. stopy.
    Tematyka:

    • anatomia i biomechanika stopy w st. rozszerzonym,
    • omówienie wpływu wad postawy na defekty stóp,
    • prezentacja metod diagnostycznych z zakresie wad postawy i defektów stóp
    • przeprowadzenie na podoskopie badania dynam. i statycznego oraz analiza wyników,
    • wykonywanie tapingu w celu korekty palców: hallux valgus, młoteczkowatych, młotkowatych a także deformacji stóp.

    zajęcia teoretyczne oraz praktyczne.

  4. Advanced Cosmetic Science (300h, online)

    Kurs ukierunkowany jest na zdobycie zaawansowanej wiedzy i umiejętności w zakresie samodzielnego opracowywania receptur i przygotowywania formulacji opartych na surowcach syntetycznych i naturalnych, w tym kosmetyków do pielęgnacji skóry, włosów, ciała, ochrony przeciwsłonecznej i kosmeceutyków

  5. Ortoplastyka w gabinecie podologicznym - 18h

    Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i prakt. umiejętności z zakresu przygot. i zastosowania ortoz indywidualnych za pomocą różnych technik z wykorzystaniem podiatryczno – podologicznych mas silikonowych.
    Tematyka:

    • materiałoznawstwo w zakresie mas silikonowych wykorzystywanych w ortoplastyce (masy silikonowe klasyczne, płynne, elastomery, materiały służące do wykonywania ortoz, akcesoria)
    • funkcjonalna korekta układu kostno – stawowego poprzez wpływanie na ułożenie poszczególnych części stopy przy użyciu ortozy silikonowej,
    • wpływ ortoz silikonowych używanych w ortoplastii na absorpcję wstrząsów, na jakie narażone są poszczególne części stopy, mięśni oraz ścięgien poprzez ich prostowanie, stabilizację, ochronę lub odciążenie.
    • wykonywanie ortoz indywidualnych z zastosowaniem różnych technik dostosowanych do warunków i potrzeb klienta,
    • Praktyczne zastosowanie odpowiednik technik pracy uwzględniających zmiany w obrębie stóp, deformacje, przykurcze tkanek miękkich lub ucisk prowokowany deformacjami palców stóp powodujący zgrubienia hiperkeratotyczne

    Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne.

  6. Diabetyk w gabinecie podologicznym - 16h

    Celem szkolenia jest analiza procedur diagnostycznych znajdujących zastosowanie w gabinecie podologicznym u osób z ZSC w ujęciu interdyscyplinarnym.
    Tematyka:

    • przyczyny rozwoju stopy cukrzycowej,
    • profilaktyka stopy cukrzycowej,
    • omówienie karty klienta,
    • współpraca interdyscyplinarna,
    • przeprowadzenie wywiadu diabetologicznego,
    • przeprowadzenie badania przedmiotowego i podmiotowego w odniesieniu do cukrzycy,
    • przeprowadzanie przesiewowego badania stóp identyfikujące stopień zagrożenia wystąpienia owrzodzeń,
    • wykorzystanie w gabinecie: monofilamentu, tip - thermu oraz kamertonu,
    • zapoznanie z manualnymi metodami diagnostycznymi wraz z rozpoznawaniem neuropatii.

    Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne.

  7. Zaawansowane techniki rewitalizacji skóry - 9h

    Cel szkolenia: przygotowanie UP do samodziel. wykonywania zabiegów z wykorzystaniem kaniuli. UP pozna metody i techniki zabiegowe z wykorzystaniem kaniul, główne miejsca iniekcji i obszary zabiegowe oraz etapy wykon. zabiegu.
    Tematyka:

    • rodzaje kaniul
    • charakterystyka i zastosowanie kaniul
    • różnica między igłą, a kaniulą
    • metody i techniki zabiegowe z wykorzyst. kaniul –kwas hialuronowy i stymulator tkankowy
    • wskazania do wykonywania zabiegów z wykorzystaniem kaniul
    • główne miejsca iniekcji i obszary zabiegowe
    • struktury anatomiczne w obrębie wypełnień przy użyciu kaniul
    • praca z blizną
    • przygotowanie do zabiegu
    • etapy wykonywania zabiegu
    • wskazania i przeciwskazania do zabiegu
    • działania niepożądane
    • konsultacja i zgoda zabiegowa
    • diagnoza skóry i ustalanie miejsca zabiegowego
    • metody ustalania ilości użytego preparatu.
    • przeprow. zabiegu pod okiem szkoleniowca.

    Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne.

  8. Zoga Face Integration II - 32h
    Tematyka:
    • anatomia twarzy
    • budowa układu krwionośnego, limfatycznego, kostnego, mięśniowego.
    • wskazania i przeciwsk. do terapii.

    Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne.

  9. Zoga Face Integration III - 40h
    Tematyka:
    • rozszerzenie wiedzy o techniki czytania twarzy,
    • diagram twarzy,
    • ocena zmian w obszarze ciała wpływających na mięśnie twarzy,
    • ocena zaburzeń w obszarze odcinka szyjnego głowy wpływających na starzenie się mięśni twarzy,
    • praca regulacji napięć mięśniowo – powięziowych w obrębie twarzy, czepca ścięgnistego oraz mm szyi, w celu usunięcia asymetii i poprawy wyglądu klienta.

    Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne.

    Certyfikacja terapeuty Zoga Face Integration

  10. EGZOSOMY-monoterapia i terapie łączone w biostymulacji - (8h)
    Tematyka:
    • monoterapia z egzosomami
    • techniki i efekty, terapie łączone z wykorzystaniem egzosomów,
    • synergia w biostymulacji-połączenie egzosomów z laseroterapią,
    • radiofrekwencją, polinukleotydami i aminokwasami,
    • regeneracja skóry głowy z zastosow. Egzosomów,
    • leczenie blizn przy wykorzystaniem terapii egzosomami,
    • bezpieczeństwo i skuteczność zabiegów z egzosomami
    • wykonywanie monoterapii z egzosomami na modelach,
    • stosowanie terapii łączonych z egzosomami-laseroterapia, polinukleotydy i aminokwasy,
    • techniki iniekcyjne i nieinwazyjne stosowane w terapiach z egzosomami,
    • regeneracja skóry głowy i leczenie blizn z zastosowaniem egzosomów,
    • ocena efektów zabiegów z egzosomami oraz postępowanie z pacjentem przed i po zabiegu.

    Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne.

  11. Dermaplanning/Epiderma Med-Planing – dermabrazja manualna (8h)
    Tematyka:
    • aseptyka i higiena oraz bhp w gabinecie
    • dezynfekcja narzędzi
    • manualna dermabrazja – oddziaływanie zabiegu na skórę oraz efekty pozabiegowe
    • skalpel medyczny i technika wykonywania dermabrazji z użyciem skalpela
    • preparaty i środki kosmetyczne do zabiegu
    • metodyka wykonywania zabiegu, środki bezpieczeństwa
    • przygotowanie stanowiska pracy
    • dobór skalpela
    • wykonanie zabiegu
    • postępowanie pozabiegowe
    • zaawansowane techniki łączenia zabiegu dermaplaning z innymi procedurami

    Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne.

  12. Maderoterapia-masaż narzędziowy antycellulitowy dla (16h)
    Tematyka:
    • cellulit: objawy, diagnostyka, przyczyny i mechanizm powstawania, klasyfikacja, rodzaje
    • manualne oraz przyrządowe metody walki z cellulitem
    • drenaż limfatyczny – omówienie fizjologii i biomechaniki układu
    • wpływ maderoterapii na układ limfatyczny
    • maderoterapia – przedstawienie metody
    • omówienie poszczególnych narzędzi (wałek drenujący, wałek księżycowy, wałek na długim ramieniu, wałek kolczasty, wałek kasztanowy, pucharek modelujący, pucharek próżniowy, deska modelująco-drenująca) – mechanika, działanie, metodyka
    • mdl-opracowanie kątów żylnych, głęboki drenaż brzucha, ćwiczenia oddechowe
    • maderoterapia-opracowanie przedniej i przyśrodkowej części ud, opracowanie pośladków, tylnej i bocznej części ud oraz podudzia, opracowanie brzucha i „boczków”, opracowanie ramion, dobór technik do rodzaju problemu.

    Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne.

  13. Szkolenie trychologiczne (20h):
    Tematyka:
    • AZS/ ŁZS /łuszczyca – w praktyce
    • postępowanie z klientem trychologicznym
    • zagadnienia dotyczące chorób skóry głowy omówione z praktycznego punktu widzenia wykorzystywane w pracy trychologa.
    • odpowiednia pielęgnacja domowa samodzielna lub połączona z farmakologią miejscową lub doustną.
    • zarys modelu terapeutycznego, od ogółu do szczegółu postępowania
    • nietypowe przypadki: wyłysiejące zapalenie mieszka włosowego, zapalenie mieszka włosowego, rybia łuska, akromegalia
    • opisy przypadków, efekty terapii.
    • łysienie androgenowe u kobiet i mężczyzn w praktyce–miniaturyzacja mieszka włosowego-jak pomóc klientowi w sposób długofalowy?
    • łysienie plackowate w praktyce– wszystko co powinieneś wiedzieć z praktycznego punktu widzenia o prow. klienta trychologicznego z tą jednostką chorobową.
    • wywiad, diagnostyka trychologiczna, postęp. zabiegowe, pielęgnacja domowa, połączenie terapii trycholog. z farmakologią doustną lub miejscową.
    • nietypowe przypadki: łysienie bliznowaciejące, terapia brwi, przeszczep włosów, NIDO
    • wywiad trychologiczny
    • badanie i diagnostyka trychologiczna-obraz z mikrokamery
    • efektywny zabieg trychologiczny-wieloetapowy zabieg trychologiczny oraz urządzenia trychologiczne
    • zabieg bezinwazyjny/inwazyjny na skórę głowy wykonany na kliencie lub na uczestniku szkolenia.
  14. Wykorzystanie ultrasonografii w zabiegach kosmetologicznych (6 h)
    Tematyka:
    • metody obrazowania skóry, naczyń i innych struktur za pomocą USG
    • częstotliwość konieczna do obrazowania ultrasonograficznego
    • metody analizy obrazów ultrasonograficznych-grubość warstw, echogeniczność tkanek
    • znaczenie zmian echogeniczności w kontekście parametrów poszczegól. warstw skóry
    • wykorzyst. USG do analizy efektów zabieg.
    • bezp. pracy przy użyciu USG
    • umiejętność odróżniania artefaktów od obrazu prawdziwego
    • przygotowanie skóry do badania USG
    • wyznaczanie obiektywnych, powtarzalnych punktów pomiarowych analiza obrazów
    • przeliczanie echogeniczności tkanki
  15. Specjalistyczne szkolenie z zakresu zastosowania wysokosprawnej chromatografii cieczowej w badaniach toksykologicznych kosmetyków – 3 dni
    Personalizowane trzydniowe szkolenie zostanie przeprowadzone w Laboratorium Analiz Produktów Farmaceutycznych i Kosmetycznych w Collegium Medicum UJK przez specjalistę z zakresu chromatografii cieczowej.
  16. Specjalistyczne szkolenie z zakresu wykorzystania modeli 3D naskórka EpiDerm w ocenie działania drażniącego i żrącego kosmetyków i ich składników zg. z procedurami OECD TG431 i OECD TG439 (5 dni, Słowacja)
  17. Szkolenie Mutagenesis and genotoxicity training (35h), Francja
    Celem szkol. jest przyg. kadry do prow. zajęć zw. z genotoksycznością i mutagenezą substancji stosow. w przemyśle kosmet. i ich wpływu na komórki skóry.
    Tematyka:
    • przegląd kwasów nukleinowych i dna
    • przegląd podziału komórek i podst. zasady genetyki
    • pierwotne uszkodzenie dna i jego konsekwencje
    • związek pomiędzy mutagenezą i kancerogenezą
    • genotoksyczność i karcynogeneza epigenetyczna
    • metoda wykrywania promutagenu
    • pojawiające się testy przesiewowe: gadd45 i gh2ax
    • badania aberracji chromosomowych in vivo/in vitro
    • test mikrojądrowy in vivo/in vitro i analiza metafazowa
    • testy mutacji genowych: testy na bakteriach (test amesa) i na komórkach ssaków
    • testy mutacji genowych in vivo: myszy transgeniczne i test pig-a
    • pierwotne uszkodzenie dna: test kometowy in vivo
    • badania genotoksyczności na odtworzonych modelach ludzkiej skór
    • badania przesiewowe mutagenezy: mikrometody w mutagenezie
    • strategia i ustawodawstwo w zakresie badań mutagenezy 
  18. kurs w zakresie „Wiedzy o kosmetyku” (7 dni, Belgia)
    • kluczowe punkty rozporządzenia WE 1223/2009,
    • dokumentacja,
    • notyfikacja produktów kosmetycznych,
    • zasady mające zastosowanie do produktów z pogranicza,
    • obecne wyzwania związane z oceną kosmetyków w UE,
    • alternatywne metody niewykorzystujące zwierząt,
    • zwalidowane testy zastępcze i interpretacja ich wyników,
    • nowe rozwiązania i surowce kosmetyczne w branży kosmetycznej (m.in. nowe formy transportu składników aktywnych),
    • jaką rolę odgrywa postrzeganie ryzyka w naszym społeczeństwie i jak wpływa ono na przemysł kosmetyczny;
    • wytyczne Komitetu Naukowego ds. Bezpieczeństwa Konsumentów (SCCS)
  19. Specjalistyczny kurs języka angielskiego ze szczególnym uwzględnieniem tematyki kosmetologii i branży kosmetycznej (online). Czas trwania: 2 lata (październik 2024 – wrzesień 2026).
    Cel: Podniesienie kompetencji językowych, które zostaną wykorzystane w pracy dydaktycznej (m.in. opracowanie materiałów dydaktycznych dla studentów w języku angielskim) oraz w trakcie realizacji nowo wprowadzanych treści kształcenia.
  20. Szkolenie: Hodowle zwierzęcych komórek 3D (online)
    Tematyka: najnowsze zagadnienia z dziedziny wykorzystania metod in vitro w badaniu kosmetyków -alternatywa wobec badań na zwierzętach.

Udział w studiach podyplomowych

  1. Chemia i technologia kosmetyków
    Studia podyplomowe z chemii i technologii kosmetyków pozwolą UP na zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu produkcji, analizy, formułowania i oceny kosmetyków. Program studiów obejmie m.in. następujące zagadnienia: Chemia kosmetyczna: UP zdobędą wiedzę na temat składników używanych w produkcji kosmetyków, takich jak substancje czynne, emulgatory, konserwanty, substancje barwiące itp. Opanują techniki mieszania, emulgacji i formułowania produktów kosmetycznych. Technologia produkcji kosmetyków: UP poznają procesy technologiczne związane z produkcją kosmetyków, takie jak mieszanie, filtracja, utrwalanie, pakowanie i etykietowanie jak również poznają metody opracowywania receptur kosmetyków, uwzględniając różne rodzaje skóry i włosów, a także potrzeby klientów. Nabędą umiejętności w doborze odpowiednich składników i oceny ich wpływu na dział. produktów. Ponadto UP pozna metody analizy kosmetyków, takich jak testy mikrobiologiczne, stabilności, skuteczności działania czy bezpieczeństwa. Dowie się także o wymogach prawnych i standardach dot. produkcji i oceny kosmetyków. Zdobędzie wiedzę na temat budowy i funkcji skóry, włosów i paznokci, a także procesów fizjologicznych związanych z ich utrzymaniem w dobrej kondycji. Nauczy się rozpoznawania problemów dermatologicznych i dobierania odpowiednich produktów kosmetycznych.
  2. Jakość i bezpieczeństwo produktów kosmet. (online, II sem.)
    UP zdobędzie wiedzę z zakresu oceny bezpieczeństwa kosmetyku oraz umiejętność jej wykorzystania w praktyce. Zapozna się z procedurami zw. z wprowadzeniem produktu na rynek, w tym oznak. produktów i tworzeniem deklaracji marketing., wdrożeniem systemów jakości mających zastosowanie w przemyśle kosmetycznym. Zdobędzie podstawowe informacje na temat technik wykonywanych badań fizykochemicznych, dermatolog. i mikrobiolog. Program uwzględnia przede wszystkim praktyczne zagadnienia związane z omawianymi tematami.

Staże dydaktyczne

  1. staż zagraniczny (Uniwersytet Katolicki w Rużomberku, Słowacja) 14 dni

    Tematyka:

    • metody przygotowywania surowców roślinnych pod kątem pozyskiwania antyoksydantów
    • metody izolacji antyoksydantów w materiału roślinnego
    • metody chromatograficzne i spektrofotometryczne stosowane w ilościowym i jakościowym oznaczaniu antyoksydantów w próbkach roślinnych.
  2. Staż zagraniczny, Laboratory of Biotechnology and Plant Improvement, Centre of Biotechnology of Sfax, Tunezja (14 dni)

    Tematyka: rozwój kompetencji merytorycznych kadry w zakresie surowców roślinnych, ich pozyskiwania oraz analizy fitochemicznej. Program stażu obejmuje tematykę optymalizacji metod analitycznych do jakościowej i ilościowej charakterystyki chemicznej różnych produktów naturalnych, w tym ekstraktów roślinnych.

  3. Staż krajowy 14 dni w jednostce bad.-dydaktycznej prowadzącej kształcenie na kierunku kosmetologia/farmacja (Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie).

    Tematyka:

    • badanie kosmet. właściwości ekstraktów i substancji pochodzenia naturalnego
    • ocena bezpieczeństwa składników kosmetyków i gotowych receptur
    • zapoznanie z metodami badań dotyczącymi ochrony kosmetyków przed szkodliwym działaniem czynników środowiskowych
  4. staż krajowy, Śląski Uniwersytet Medyczny - 14 dni

    Tematyka: podniesienie kompetencji merytorycznych i dydaktycznych kadry w zakresie diagnozy i oceny parametrów biomechanicznych skóry z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń pomiarowych; zapoznanie się z funkcjonowaniem laboratorium obrazowania biomedycznego, dostępnym sprzętem oraz możliwościami jego wykorzystania w pracy kosmetologa

  5. staż krajowy, 14 dni (np. Uniwersytet Medyczny w Lublinie)

    Tematyka: podniesienie kompetencji merytorycznych i dydaktycznych kadry w zakresie zabiegów pielęgnacyjnych i upiększających ciała z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń; zapoznanie się z funkcjonowaniem laboratorium, dostępnym sprzętem oraz możliwościami jego wykorzystania w pracy kosmetologa.

Wizyty studyjne

  1. wizyta studyjna, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, 7 dni

    Tematyka: podniesienie kompetencji merytorycznych kadry i wykorzystanie nowych metod dydaktycznych w zakresie obsługi urządzeń do pozyskiwania olejków eterycznych. Zapoznanie się z zasadami funkcjonowania laboratorium olfaktometrycznego.

Pozostałe formy wsparcia

  1. Członkowstwo w Polskim Towarzystwie Aromaterapeutycznym oraz w Polskim Towarzystwie Chemików Kosmetologów.

    Forma wymiany wiedzy i doświadczenia z praktykami działającymi zawodowo w branży kosmetologicznej i przemyśle kosmetycznym (m.in. IFSCC the International Federation of Societes of Cosmetic Chemists oraz International Fragrance Association (Międzynarodowe Stowarzyszenie Substancji Zapachowych)).

  2. Udział w Kongresie Świata Przemysłu Kosmetycznego

    Podniesienie kompetencji merytorycznych oraz poszerzenia wiedzy dotyczących nowych produktów kosmetycznych stosowanych na rynku polskim i zagranicznym wykorzystywanych w zabiegach kosmetologicznych. Poszerzenie wiedzy o nowoczesne składniki kosmetyków.

 

Informacja o możliwości zgłaszania niezgodności dot. Konwencji o prawach osób z niepełnosprawnością

 

#FunduszeEuropejskie , #FunduszeUE