Zasady kwaterowania i przebywania w domach studenta

Zakwaterowanie

Zakwaterowanie odbywa się wyłącznie na podstawie decyzji o przyznaniu miejsca w domu studenta. W trakcie procesu kwaterowania nie ma możliwości dokonywania zamiany miejsc.

Rezygnacja z miejsca w domu studenta

Osoba, która zrezygnuje z przyznanego miejsca, jest zobowiązana niezwłocznie poinformować pracowników Sekcji Obsługi Domów Studenta telefonicznie, nr tel. 41 349 73 52, 41 349 73 57,
41 349 73 63 lub mailowo: domy.studenta@ujk.edu.pl.

Termin i godzina kwaterowania

Kwaterowanie odbywa się w godzinach pracy pracowników administracji domów studenta tj. od 7.00 do 15.30.

Procedura kwaterowania

Osoba, która otrzymała miejsce w domu studenta zgłasza się do recepcji domu studenta, w którym otrzymała miejsce, w celu dokonania zakwaterowania. W trakcie zakwaterowania student lub doktorant jest zobowiązany przedłożyć podpisane przez siebie oświadczenie, potwierdzające m.in. że:

  • zapoznał się z Regulaminem Domów Studenta UJK;
  • zobowiązuje się do terminowego wnoszenia odpłatności za zajmowane miejsce w domu studenta;
  • zobowiązuje się do terminowego wniesienia kaucji;

Po złożeniu oświadczenia osoba, która otrzymała miejsce w domu studenta UJK, otrzymuje w recepcji domu studenta klucz do pokoju.

 

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie oraz dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookie na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookie użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień. Klikając „Akceptuję wszystkie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu. Więcej w naszej polityce prywatności.