Terminy składania wniosków o przyznanie miejsca w domach studenta UJK w roku akademickim 2025/2026
1. Od 01.05.2025 r. do 16.06.2025 r. – w przypadku studentów kontynuujących naukę;
2. Od 15.07.2025 r. do 31.07.2025 r. – w przypadku studentów rozpoczynających studia na UJK – I nabór;
3. Od 01.09.2025 r. do 20.09.2025 r. – w przypadku studentów rozpoczynających studia na UJK – II nabór.
Wnioski o przyznanie miejsca w domach studenta UJK w roku akademickim 2025/2026
1. Wnioski o przyznanie miejsca w domu studenta należy złożyć w Sekcji Obsługi Domów Studenta w pok. 04
w Domu Studenta Łącznik ul. Śląska 15A od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 15 lub przesłać listem poleconym na adres:
Sekcja Obsługi Domów Studenta, ul. Śląska 15A, 25-328 Kielce.
2. Wnioski o przyznanie miejsca w domu studenta dostępne są tutaj.
3. Kryteria przyznawania miejsc w domach studenta są dostępne tutaj.
Informacje dodatkowe
1. Informację o przyznaniu miejsca w domu studenta można uzyskać w domu studenta, który został wskazany we wniosku, w Sekcji Obsługi Domów Studenta lub zostanie ona przekazana na adres mailowy, który został podany we wniosku.
2. Osoby, którym przyznano miejsce w Domu Studenta zobowiązane są do potwierdzenia woli zamieszkania,
e-mailowo na adres: domy.studenta@ujk.edu.pl lub osobiście w Sekcji Obsługi Domów Studenta do dnia:
a) 31 sierpnia – potwierdzenie składają osoby, które otrzymały miejsce w Domu Studenta w pierwszym i drugim rozdysponowaniu miejsc,
b) 28 września – potwierdzenie składają osoby, które otrzymały miejsca w Domu Studenta w trzecim rozdysponowaniu miejsc.
