Konkurs na stanowisko specjalisty ds. administracyjnych
w Dziale Wymiany i Współpracy Międzynarodowej
(umowa na zastępstwo na czas nieobecności pracownika z możliwością przedłużenia)
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, w tym umiejętność redagowania przejrzystych informacji pisemnych (komunikaty, prezentacje, notatki),
- doświadczenie we współpracy z zagranicą,
- zaangażowanie i umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu,
- otwartość na wyzwania i własna inicjatywa,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i dokładność,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office,
- dyspozycyjność.
Dodatkowe wymagania:
- komunikatywna znajomość drugiego języka obcego,
- doświadczenie w pracy przy projektach europejskich,
- utrzymanie wysokiej jakości pracy.
Zakres zadań:
Do zadań pracownika zatrudnionego w Dziale Wymiany i Współpracy Międzynarodowej będzie należeć m.in.:
- obsługa administracyjna studentów i pracowników wymiany międzynarodowej,
-
przygotowywanie dokumentów związanych z zagranicznymi wyjazdami studentów
i pracowników Uczelni, - organizacja pobytu studentów cudzoziemców w Uczelni,
- organizacja wizyt pracowników uczelni zagranicznych,
- opracowywanie materiałów reklamowych i sprawozdań dotyczących programu Erasmus+,
- opracowywanie danych statystycznych dotyczących programów wymiany akademickiej,
- tłumaczenie tekstów z języka polskiego na język angielski
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
- dokument poświadczający znajomość języka angielskiego,
- kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy w przypadku wcześniejszego zatrudnienia.
Dokumenty należy złożyć do dnia 12 czerwca 2020 r., 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 (Rektorat UJK), pok. 104 (Dział Kadr).
Zastrzegamy sobie prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie Rektor po zapoznaniu się ze stanowiskiem Komisji Konkursowej.
Rektor może odstąpić od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY – ART. 13 RODO*
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail: kancelaria@ujk.edu.pl. Administrator informuje, że:
1. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku
z art. 22(1) Kodeksu pracy**), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); jeżeli w dokumentach zawarte są dane,
o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie
(art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
2. dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji – przez okres 9 miesięcy,
3. odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa
oraz podmioty, z którymi administrator zawrze stosowne umowy w zakresie realizacji usług zewnętrznych wiążących się z przetwarzaniem danych osobowych,
4. posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
5. posiada Pani/Pan prawo do odwołania zgody w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych
na podstawie zgody; odwołanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych
na podstawie zgody, które nastąpiło przed jej odwołaniem; zgodę można odwołać w dowolnym czasie pisząc na ww. adres e-mail na ww. adres pocztowy,
6. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7. podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym; podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne,
8. w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować
z Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl lub na ww. adres pocztowy.
* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.)
** Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. jedn. Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.)
W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych naborach prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych następującej klauzuli:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach pracowników prowadzonych przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
W przypadku zamieszczenia w dokumentach aplikacyjnych danych obejmujących szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dane o stanie zdrowia) prosimy o dołączenie następującej klauzuli:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zamieszczonych w moich dokumentach aplikacyjnych”.