Loga unijne

Zmiany środowiska uczenia się we wczesnej edukacji podczas (i po) pandemii

DOFINANSOWANO

ZE ŚRODKÓW

 BUDŻETU PANSTWA

 

Nazwa programu lub Dotacji:

„Doskonała Nauka”

Nazwa programu lub Dotacji:

„Doskonała Nauka”

Nazwa zadania:

Zmiany środowiska uczenia się we wczesnej edukacji podczas (i po) pandemii

DOFINANSOWANIE      

82 280,00

Całkowita wartość

95 280,00

Krótki opis:

Międzynarodowa Konferencja Naukowa Zmiany środowiska uczenia się we wczesnej edukacji podczas (i po) pandemii ma za zadanie upowszechnienie wyników badań prowadzonych w podgrupach działających w ramach Zespołu Edukacji Elementarnej (ZEE) z inicjatywy Sekcji Edukacji Elementarnej KNP PAN. Uczestniczyć w niej będą naukowcy z kilku krajów świata (USA, Wielka Brytania, Portugalia, Hiszpania, Malta, Włochy), polscy badacze i nauczyciele akademiccy, nauczyciele przedszkoli i klas I-III, nauczyciele metodycy, dyrektorzy szkół i przedszkoli, studenci (w tym uczestniczący w programie wymiany międzynarodowej Erasmus+), doktoranci, rodzice, przedstawiciele władz oświatowych. Tak szerokie grono uczestników z różnych środowisk edukacyjnych sprzyjać będzie rozpowszechnianiu sprawdzonych strategii i metod uczenia się zdalnego oraz upowszechnieniu idei innowacyjnego podejścia do edukacji zdalnej, uwzględniającego nie tylko najnowsze aplikacje i inne innowacyjne narzędzia IT, ale przede wszystkim różnego typu potrzeby dziecięce, potrzeby zawodowe nauczycieli oraz rodziców wspierających swoje dzieci w uczeniu się online. Dobrostan emocjonalny wszystkich podmiotów procesu zdalnej edukacji w okresie przedłużającej się pandemii i ewentualnie po niej staje się kwestią najwyższej wagi.

            Ze względu na nową sytuację zagrożenia życia i egzystencji naszych Sąsiadów, wywołaną stanem wojny, napaścią Rosji na Ukrainę, przed nami potrzeba organizowania opieki i profesjonalnego wsparcia Dzieci-Uchodźców. Jest teraz czas szybkiego i kompetentnego działania ze strony nauczycieli, psychologów i pedagogów szkolnych. Chcemy zatem zastanowić się w międzynarodowym gronie nad nowym zjawiskiem – pandemią wojny, nad tym, jak przedstawiciele pedagogiki wczesnej edukacji reagują/mogą reagować na konieczność wsparcia potrzebujących pomocy uchodźców wojennych z terenu Ukrainy.

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie oraz dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookie na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookie użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień. Klikając „Akceptuję wszystkie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu. Więcej w naszej polityce prywatności.