Komunikat dotyczący pracowników niebędących nauczycielami akademickimi
Komunikat dotyczący pracowników niebędących nauczycielami akademickimi
W związku z ustawą z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,
innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych w terminie od dnia 12 marca 2020 roku do dnia 25 marca 2020 roku zaleca się co następuje:
1) Ograniczenie do minimum bezpośrednich kontaktów pracowników w pracy.
2) W celu zapewnienia komunikacji zaleca się wykorzystywanie korespondencji mailowej i kontaktów telefonicznych.
3) Kierownik jednostki administracji zobowiązany jest do zagwarantowania prawidłowego funkcjonowania podległych jednostek poprzez wyznaczenie pracowników w trybie pracy zdalnej w połączeniu z dyżurami gwarantującymi ciągłość pracy jednostki (w tym dziekanaty).
4) Kierowników zobowiązuje się do utrzymywania kontaktu z pracownikami wykonującymi pracę zdalną i jej nadzorowanie.
W dniu dzisiejszym zostanie wydane zarządzenie w tej sprawie.
Dział Kadr
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach