Zakończone przetargi

Dostawa książek

Dostawa książek

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.11.13 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.11.13 09:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Kielce, ul. Żeromskiego 5 pokój 5 (Sekretariat Kanclerza)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 14 dni licząc od dnia zawarcia umowy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Nie dopuszcza się skłądania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tzn.: Dopuszcza się wydłużenie lub skrócenie terminu realizacji (termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony, zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia); Uwaga: W przypadku zmiany terminu Wykonawca winien złożyć wniosek z uzasadnieniem i uzyskać zgodę Zamawiającego na jego zmianę. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest zrealizowanie całości umowy i obustronne podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego. CPV 22 11 00 00 4 – drukowane książki 22 11 30 00 5 – książki biblioteczne
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawcy na zasadzie metody spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni przedmiotowego z postępowania. Z udziału z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ofertę Wykonawcy wykluczonego, uznaje się za odrzuconą. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej jedna dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. C. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. D. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2) 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. 3) Dowód wpłaty wadium. Wykonawcy składający ofertę wspólnie zobowiązani są do oferty dołączyć: a) Konsorcjum: zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. b) Spółki cywilne: zamawiający, żąda dołączenia do oferty dokumentu, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. c) Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością: jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcia kontraktu chyba, że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągania zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z dołączonych dokumentów.
  • Wadium: 190 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%,
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego jako załącznik do niniejszego ogłosznia; możnają również odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych Kielce ul. Żeromskiego 5 lub za zaliczeniem pocztowym. Do kosztu SIWZ nalezy wówczas doliczyć koszt przesyłki.
  • Cena specyfikacji: 5 PLN

powyżej 14 tys. euro

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 190,00 zł (słownie złotych: sto dziewięćdziesiąt 00/100). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:
Raiffeisen Bank Polska
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
Na dowodzie przelewu należy wpisać
„Wadium– dot.: Dostawa książek. Znak sprawy DP/2310/196/13”
Potwierdzona za zgodność kopie dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Oferta niezabezpieczona jedna z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
− odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
− zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


UWAGA:
niniejsze ogłoszenie przekazano do publikacji i opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych, nr ogłoszenia 448926 - 2013 z dnia 05.11.2013r. oraz na stronie zamawiającego www.ujk.edu.pl w sniu 05.11.2013r.

UWAGA!!!
Poniżej zamieszczam pytanie, które wpłynęło do zamawiającego wraz z odpowiedzią

W powyższym postępowaniu po sprawdzeniu dostępności książek w wydawnictwie oraz na rynku
księgarsko-hurtowym możemy stwierdzić, że następujące pozycje są wyczerpane - niedostępne:

poz. 1 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-108
poz. 2 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-90
poz. 3 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-153
poz. 4 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-112
poz. 5 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-14
poz. 6 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-85
poz. 7 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-114
poz. 9 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-164
poz. 10 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-41
poz. 11 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-106
poz. 13 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-113
poz. 15 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-118
poz. 16 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-15
poz. 17 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-98
poz. 18 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-71
poz. 19 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-61
poz. 20 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-89
poz. 22 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-29
poz. 23 http://www.termedia.pl/Ksiazka/-142

Jak Państwo zamierzają rozwiązać problem braku możliwości zrealizowania całości dostawy książek,
jak powyższe książki są niedostępne ???

bardzo proszę o rychłą odpowiedź
Odpowiedź:
Zamawiający zainteresowany jest zakupem książek wymienionych w SIWZ i nie przewidział zamiany tytułów.

Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony zamawiającego jest Alicja Wrzosek, tel. 48 41 349 72 78 .