Organizacja i zarządzanie w hotelarstwie, gastronomii i turystyce
Studia podyplomowe Organizacja i zarządzanie w hotelarstwie, gastronomii i turystyce dają dodatkowe kwalifikacje do zarządzania w turystyce, hotelarstwie i gastronomii.
Studia podyplomowe Organizacja i zarządzanie w hotelarstwie, gastronomii i turystyce skierowane są do osób pragnących poszerzać swoją wiedzę i rozwijać umiejętności, szczególnie do kadry menedżerskiej, osób zajmujących kierownicze stanowiska w podmiotach branży turystycznej, hotelarskiej i gastronomicznej oraz osób zainteresowanych poznaniem specyfiki branży – absolwentów studiów wyższych.
Przedmiot i liczba godzin zajęć
- Podstawy zarządzania – wykład, ćwieczenia po 10
- Zarządzanie strategiczne - wykład, ćwieczenia po 10
- Zarządzanie zasobami ludzkimi - wykład, ćwieczenia po 10
- Podstawy marketingu - wykład, ćwieczenia po 10
- Controlling - wykład, ćwieczenia po 10
- Analiza finansowa przedsiębiorstwa - wykład, ćwieczenia po 10
- Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa - wykład, ćwieczenia po 10
- Rachunkowość zarządcza - wykład, ćwieczenia po 10
- Zarządzanie usługami hotelarskimi, gastronomicznymi i turystycznymi – wykład 10
- Funkcjonowanie gastronomii hotelowej –wykład 10
- Strategia i planowanie usług hotelarskich, gastronomicznych i turystycznych – ćwiczenia 10
- Zarządzanie personelem w działalności hotelarskiej, gastronomicznej i turystycznej – wykład 10
- Jakość i jej mierniki w hotelarstwie, gastronomii i turystyce – wykład 10
- Marketing i public relations w hotelarstwie, gastronomii i turystyce – wykład 10
- Kreowanie i sprzedaż produktu turystycznego - wykład 10
- Organizacja wydarzeń i przemysłu spotkań - wykład, ćwieczenia po 10
- Organizacja obsługi klientów w hotelarstwie, gastronomii i turystyce – ćwiczenia 10
- Komunikacja interpersonalna i savoir-vivre w biznesie – ćwiczenia 10
- Technologie informatyczne i Internet w zarządzaniu turystyką i hotelarstwem – ćwiczenia 10
- Trendy w turystyce – wykład 10
- Innowacyjność w hotelarstwie, gastronomii i turystyce – wykład 10
- Uwarunkowania prawne i narzędzia zarządzania w turystyce i hotelarstwie - wykład 10
- Usługi żywieniowe w turystyce i hotelarstwie - wykład, ćwieczenia po 10
- Seminarium dyplomowe – 20
Terminy
- Studia zostaną uruchomione w roku akademickim 2023/2024.
- Zajęcia rozpoczną się w listopadzie 2023 r.
- Rekrutacja rozpocznie się w czerwcu 2023 r.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji
- podanie o przyjęcie na studia podyplomowe - formularz osobowy (wydrukowany z systemu elektronicznej rekrutacji),
- kserokopia dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia wraz z oryginałem do wglądu, celem poświadczenia za zgodność przez UJK,
- potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej.
Zajęcia odbywają się w formie zjazdów dwa lub trzy razy w miesiącu w soboty i niedziele. Szczegółowy harmonogram zjazdów zostanie podany po uruchomieniu studiów.
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest osiągnięcie przez uczestnika studiów podyplomowych wszystkich efektów uczenia się założonych w programie studiów (uczestnik studiów podyplomowych jest zobowiązany do zaliczenia wszystkich przedmiotów przewidzianych w programie studiów podyplomowych, napisania pracy dyplomowej i uzyskania 45 punktów ECTS).
Opłata rekrutacyjna wynosi 85 zł.
Opłata za całość studiów wynosi 3300 zł.
Płatne w trzech równych ratach:
I rata – płatna do dnia pierwszych zajęć w 1. semestrze,
II rata – płatna do dnia pierwszych zajęć w 2. semestrze,
III rata - płatna do dnia pierwszych zajęć w 3. semestrze.
Indywidualny numer konta bankowego do wpłaty przekazywany jest za pośrednictwem systemu Wirtualna Uczelnia.
Organizator studiów
Wydział Prawa i Nauk Społecznych Instytut Zarządzania
Obsługa administracyjna studiów
mgr Julita Siejak
e-mail: julita.siejak@ujk.edu.pl
adres do korespondencji: ul. Uniwersytecka 15, 25-406 Kielce